Τεχνική Υποστήριξη και Service




Τι είδους συσκευή μπορώ να επισκευάσω στο κατάστημα helleshop ;




Η Helleshop παρέχει εξουσιοδοτημένο service σύμφωνα με τις διαδικασίες και προδιαγραφές των κατασκευαστών σε προϊόντα τεχνολογίας.




Παρέχει τεχνική υποστήριξη σε smartphones, tablets, laptops , mp3 και mp4 players, φωτογραφικές μηχανές & παιχνιδομηχανές κλπ.




 




Πόσο κοστίζει η επισκευή της συσκευής μου στο κατάστημα Helleshop ;




Ο τεχνικός έλεγχος και η διάγνωση για τις εντός εγγύησης συσκευές είναι δωρεάν.




Για τις εκτός εγγύησης συσκευές ο πελάτης ενημερώνεται για το κόστος επισκευής σύμφωνα με το προτεινόμενο τιμοκατάλογο. Σε περίπτωση που αρνηθεί ο πελάτης το προτεινόμενο κόστος επισκευής, τότε υπάρχει ελάχιστο κόστος τεχνικού ελέγχου ανέρχεται στα 10€ με ΦΠΑ. Για τις συσκευές laptop, το ελάχιστο κόστος τεχνικού ελέγχου ανέρχεται στα 50€ με ΦΠΑ.




 




Ποια είναι η χρονική διάρκεια εγγύησης της συσκευής μου;




Η εγγύηση της εκάστοτε συσκευής καθορίζεται από την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρία. Για να πραγματοποιηθεί η πράξη επισκευής στην εγγύηση, είναι απαραίτητη η απόδειξη αγοράς της.




 




Τι είδους βλάβες καλύπτονται στην εγγύηση;




Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του εκάστοτε κατασκευαστή, καλύπτονται οι περιπτώσεις βλαβών που προέρχονται από αστοχία υλικού και χωρίς υπαιτιότητα του χρήστη.




 




Ποιος είναι ο χρόνος επισκευής της συσκευής μου;




Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από το είδος της βλάβης (εντός ή εκτός εγγύησης) και από τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών των κατασκευαστών.




Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 23910 52733.




 




Τι εγγύηση παρέχεται μετά την επισκευή της συσκευής μου;




Η helleshop παρέχει εξουσιοδοτημένη τεχνική υποστήριξη - service και όλες οι επισκευές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις διαδικασίες και προδιαγραφές των κατασκευαστών. Στις εντός εγγύησης επισκευές εξακολουθεί και ισχύει η αρχική εγγύηση της συσκευής. Στις εκτός εγγύησης επισκευές, παρέχουμε 3μηνη εγγύηση για τη βλάβη που επιδιορθώσαμε.




 




Ποια είναι η διαδικασία παράδοσης και παραλαβής της συσκευής μου για επισκευή;




Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να παραδώσει τη συσκευή του στο κατάστημα helleshop. Εκεί θα εξυπηρετηθεί άμεσα από τον εξειδικευμένο σύμβουλο service και θα ενημερωθεί για τις προτεινόμενες λύσεις ανάλογα τη περίπτωση. Όσο αφορά την παραλαβή, ο πελάτης είναι υποχρεωτικό να παραλάβει την συσκευή του από το κατάστημα που την παρέλαβε σύμφωνα με τον φορολογικό κώδικα.




 




Πως θα ενημερωθώ για την πορεία επισκευής και παραλαβής της συσκευής μου;




Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την πορεία και παραλαβή της επισκευής του,  τηλεφωνώντας στο 23910 52733, είτε απευθείας από το κατάστημα helleshop όπου παρέδωσε τη συσκευή του.




Back to top